AAFIYAT OLIVE HOUSE

AAFIYAT OLIVE HOUSE
"Sesungguhnya Allah S.W.T. menurunkan penyakit dan ubatnya dan menjadikan setiap penyakit pasti ada ubatnya. Maka, berubatlah kalian tapi jangan dengan yang HARAM."-(HR Abu Daud)

Monday 23 November 2015

PATI DELIMA NARSH OLIVE HOUSE AZERBAIJAN | Aafiyat Lifestyle


1. Tuan puan semua pasti sedar, sebelum ini Olive House hanya memasarkan jus delima sahaja akan tetapi kali ini satu lagi produk baharu akan muncul iaitu Dibs Pomegranate / pati delima.

2. Senarai harga bagi dibs ini mungkin sebahagian sudah perolehi dan mungkin tertanya2 kenapa harganya lebih mahal dari yang ditawarkan di pasaran dalam saiz yang sama!!!??


3. Mari kita analisa bersama, apa faktor dibs Olive House harga seolah2 premium berbanding yang berada di pasaran.

4. Pati delima di pasaran kebanyakan hanya 10-20 % delima yang digunakan untuk penghasilan pati, bakinya iaitu 80-90% adalah pewarna, perasa, gula putih dan bahan2 lain yang dibenarkan untuk dimasukkan di dalam makanan. Adapun pati delima /dibs Olive House 100% delima tanpa bahan tambahan.


5. Perkara yang kedua, kebanyakkan pati delima dijual di pasaran dicampur dengan bahan yang amat merbahaya kepada kesihatan tubuh untuk tempoh masa panjang iaitu gula putih. Pati delima/dibs Olive House tiada bahan ini bahkan lebih mengagumkan memperolehi 2 sijil pengiktirafan organik antarabangsa.

6. Jika di pasaran, harga pati delima yang ditawarkan RM20 sebotol hanya memberikan 20% delima beserta gula putih dan bahan2 lain, Olive House memberikan delima 100% dan sepatutnya harga yang patut dijual adalah RM100 sebotol kerana kandungan delimanya 5 kali ganda dari yang berada di pasaran. Akan tetapi harga yang ditawarkan hanyalah  RM49.90 sahaja kepada pelanggan. Subhanallah!!! 50% penjimatan harga.

7. Sekali lagi, Olive House memberikan kepada pelanggan semua produk berkualiti tinggi tetapi dengan harga mampu milik. Kerana kita inginkan senyuman kesihatan dari para pelanggan. Olive House lah pencetus senyuman semulajadi anda dan keluarga.


DAPATKAN PATI DELIMA OLIVE HOUSE SEKARANG!


WhatsApp: 013-4619694/013-4079445

No comments:

Post a Comment