AAFIYAT OLIVE HOUSE

AAFIYAT OLIVE HOUSE
"Sesungguhnya Allah S.W.T. menurunkan penyakit dan ubatnya dan menjadikan setiap penyakit pasti ada ubatnya. Maka, berubatlah kalian tapi jangan dengan yang HARAM."-(HR Abu Daud)

Saturday 11 March 2017

TAKUT MAKAN SEAFOOD, SEBAB TAKUT GARU LAGI NANTI


Saya ada Eczema sejak kecil lagi seawal umur 4 tahun. Saya hanya amal ubatan hospital apabila tahap kulit gatal teruk. Terutama bila nak tidur malam, susah sungguh. kejap-kejap garu, kejap-kejap garu. Rasa stress sangat sebenarnya.
.
Saya mengadu pada ayah.
.
Ayah kenalkan saya dengan produk yang ayah niagakan.
Produk ni ayah cakap QURANIC FOOD & In shaa Allah pada kualiti yang premium.
Ayah cuba yakinkan saya untuk guna sebab saya takut sebenarnya nak minum minyak zaitun. Minyak kan? Sapa yang makan minyak?
.
Tetapi...
Sejak amalkan Olivie Plus 30x, Pati Minyak Zaitun & Sari Cuka Teen sebagai makanan utama saya dari bulan Januari 2016, Alhamdulillah kini selepas 2 bulan, kesan ECZEMA saya semakin pulih.
====================
Macam mana saya amalkan?
1 sudu Olivie Plus 30x dan 2 sudu pati minyak zaitun sebelum tidur & sapuan sari cuka teen pada tempat-tempat yang biasa saya garu.
.
KINI, saya mampu untuk makan makanan seafood tanpa perlu risaukan lagi ECZEMA. Lebih suka pula saya dengan makanan seafood..hehe
===================
.
Saya benar-benar berharap agar setiap antara kita lebih yakin untuk mengamalkan pemakanan Quranic Food Olive House untuk kesihatan berpanjangan tubuh kita. Lebih baik amalkan produk yang terjamin kualitinya.
.
Okei macam mana nak dapatkan produk OLIVIE PLUS 30X, PMZ & SCT?
.
Ini no telefon ayah saya 013-461 9694(WhatsApp Available), atau klik sini http://aafiyat.wasap.my dan nanti cuba call dan minta pandangan beliau tentang masalah kesihatan yang anda hadapi. In shaa Allah boleh diselesaikan.

No comments:

Post a Comment